ROK SZKOLNY 2024/25
KARTA ZGŁOSZENIA do pobrania
Instrukcja: iOpłaty-Panel-Rodzica.pdf
OPŁATA ZA OBIADY M- C 03.2025 R.
PRZYJMOWANE SĄ DO 27.02.2025 R.
MOŻNA OPŁACIĆ M-C KWIECIEŃ
KOSZT OBIADÓW |
MARZEC |
KWIECIEŃ |
Obiady klasy I – III |
21x 7,00 =147,00 |
18 x 7,00=126,00 |
Obiady klasy IV-VIII |
21x 8,00 = 168,00 |
18 x 8,00=144,00 |
Obiady personel |
21x 9,00 = 189,00 |
8 x 9,00=162,00 |
Koszt samych zup |
21x 3,00 = 63,00 |
18x 3,00= 54,00 |
SZANOWNI RODZICE!
Wpłaty dokonujemy na indywidualne konto w systemie iOpłaty.
Wpłata musi zawierać:
– imię i nazwisko dziecka ( bez zdrobnień),
– aktualną klasę
– miesiąc, za który dokonana jest wpłata.
Wpłaty należy dokonywać w wyznaczonym terminie. Należy pamiętać, że płatności dokonywane przelewam muszą zostać zaksięgowane na koncie Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ochota m.st. Warszawy, a następnie przekazane do szkoły (trwa to 2-3 dni). Przypominamy, że w soboty i niedziele banki nie dokonują operacji na kontach, dlatego wpłaty należy dokonywać z odpowiednim wyprzedzeniem.
Wniesienie opłaty po wyżej wymienionym terminie powoduje korzystanie z obiadów od następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty (np. wpłata 01.06. posiłki od 02.06.). Tylko terminowa wpłata gwarantuje korzystanie z obiadów od pierwszego dnia nowego miesiąca).
System rozliczający stołówkę blokuje osoby z nieuregulowanymi płatnościami.
Płacimy w oparciu o saldo na koncie.
Płacimy, ile trzeba – prosimy nie odliczać samemu odwołanych obiadów.
Więcej informacji na stronie internetowej szkoły w zakładce: Stołówka.
REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ
1. Ze stołówki szkolnej korzystają uczniowie i pracownicy szkoły.
2. Podstawą korzystania z posiłków w stołówce jest wpłacenie określonej kwoty za posiłki w wyznaczonym terminie.
3. Zapisy na obiady dokonują rodzice wypełniając druk deklaracji (do pobrania na stronie szkoły zakładka Stołówka).
4. Stołówka nie funkcjonuje w czasie ustawowych dni wolnych od pracy, świąt i przerw w zajęciach szkolnych oraz w dni wolne od zajęć dydaktycznych.
5. Dzieci spożywają obiady na wyznaczonej przerwie obiadowej.
6. Obiady nie są wydawane na wynos. Decyzja ta podyktowana jest względami sanitarnymi.
7. Podczas wydawania obiadów w stołówce mogą przebywać wyłącznie osoby spożywające posiłki (rodzice oraz inne osoby proszone są o nie wchodzenie do stołówki podczas obiadu).
8. Za szkody spowodowane w stołówce odpowiada uczeń, a finansowo jego rodzice.
9. Opłaty za obiady przyjmowane są w okresach miesięcznych z góry do 27 każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc żywieniowy (np. za listopad do 27 października).
10. Wpłaty należy dokonywać w wyznaczonym terminie.
Należy pamiętać , że płatności dokonywane przelewem muszą zostać zaksięgowane na koncie Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ochota m.st. Warszawy, a następnie wprowadzone do systemu celem nadania uprawnienia do korzystania z obiadów. Korzystanie z obiadów będzie więc możliwe od następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty w stołówce. Należy brać pod uwagę, że trwa to kilka (2-3)dni.
Tylko terminowa wpłata gwarantuje korzystanie z obiadów od pierwszego dnia nowego miesiąca.
11. Wyjątek stanowi wrzesień i styczeń, za który opłaty przyjmowane są do 5 września i do 5 stycznia.
12. W związku z zamknięciem roku finansowego w miesiącu grudniu prosimy nie wpłacać za obiady STYCZNIOWE w grudniu.
13. Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy, który jest indywidualnie przypisany do każdego ucznia na panelu rodzica.
14. W tytule wpłaty należy podać imię i nazwisko DZIECKA (nie rodzica) – bez zdrobnień (Dz.U.z 2018 poz.723 z późn.zm.), aktualną klasę, prawidłową kwotę oraz miesiąc i rok, za który wnosimy opłatę.
15. Cena jednego obiadu ucznia klasy I –III wynosi 7,00 zł.
Cena jednego obiadu ucznia klasy IV-VIII wynosi 8,00zł (zwiększone porcje).
Cena jednego obiadu dla personelu wynosi 9,00 zł.
16. Należy pamiętać, że w soboty i niedziele banki nie dokonują operacji na kontach, dlatego wpłat należy dokonywać z odpowiednim wyprzedzeniem.
17. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za błędnie opisane przelewy.
18. W uzasadnionych przypadkach dyrektor szkoły może, na pisemny wniosek rodzica, wyznaczyć inny termin wniesienia opłaty za posiłki.
19. Podstawą odliczenia odwołanego obiadu jest zgłoszenie nieobecności ucznia lub pracownika szkoły w Panelu Rodzica, zakładka: Zgłoszenia, nieobecności do godziny 9.00.
W przypadku braku takiej informacji jakiekolwiek odliczenia nie będą możliwe. Zgłoszenie nieobecności u wychowawcy klasy nie jest równoznaczne z odwołaniem obiadu.
20. Odwołania grupowe (wycieczki) należy zgłosić co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem.
21. Zwroty za obiady wypłacane są na podstawie złożonych oryginalnych kart zwrotów w okresach:
- Wrzesień- grudzień do 20.12.(zamknięcie roku finansowego)
- Styczeń-czerwiec do 30.06.(zamknięcie roku szkolnego)
22. Nieodebrane zwroty w wymienionych terminach zasilą budżet szkoły.
23. W przypadku rezygnacji ucznia z obiadów w kolejnym miesiącu, rodzic zobowiązany jest zgłosić pisemnie ten fakt najpóźniej w ostatnim dniu miesiąca.
24. Przestrzeganie powyższych procedur pozwoli na sprawne zorganizowanie pracy stołówki.
25. O wszystkich sprawach związanych z organizacją pracy stołówki i zmianach w regulaminie decyduje Dyrektor szkoły.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 04.09. 2023r.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 1169/2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, które ze szczególnym uwzględnieniem alergenów, muszą być łatwo dostępne tak, aby rodzic miał świadomość, że w odniesieniu do danej żywności występują kwestie związane z alergiami i nietolerancją pokarmową.
W związku z powyższym na stronie internetowej szkoły oraz na tablicy ogłoszeń w szatni wywieszona będzie informacja o alergenach występujących w produktach spożywczych, a przy każdym jadłospisie będzie można znaleźć numery alergenów występujących w posiłkach. Są to alergeny, które występują danego dnia w posiłkach. Odpowiadają one numeracji poniższego rozporządzenia.
SUBSTANCJE LUB PRODUKTY POWODUJĄCE ALERGIE LUB REAKCJE NIETOLERANCJI
Numer alergenu | Nazwa alergenu |
1 | Zboża zawierające gluten (pszenica, żyto, jęczmień, owies, orkisz, orkisz) oraz
produkty pochodne. |
2 | Skorupiaki oraz produkty pochodne. |
3 | Jaja i produkty pochodne. |
4 | Ryby i produkty pochodne. |
5 | Orzeszki ziemnie, orzechy arachidowe oraz produkty pochodne. |
6 | Soja i produkty pochodne. |
7 | Mleko i produkty pochodne. |
8 | Orzechy: migdały, orzechy laskowe, włoskie, nerkowca, brazylijskie, pistacjowe
oraz produkty pochodne. |
9 | Seler i produkty pochodne. |
10 | Nasiona sezamu i produkty pochodne. |
11 | Dwutlenek siarki i siarczany w stężeniach powyżej 10mg/kg lub 10mg/ w
przeliczeniu na S02 |
12 | Łubin i produkty pochodne. |
13 | Mięczaki i produkty pochodne. |
Do przygotowania posiłków używane są przyprawy: pieprz prawdziwy i ziołowy, majeranek, oregano, bazylia,
tymianek, zioła prowansalskie, cukier waniliowy. Zgodnie z informacjami od producentów mogą one zawierać śladowe
ilości: glutenu, mleka, jaj, soi, selera i gorczycy.
JADŁOSPIS: 17.02. – 28.02.2025r.
17.02.Poniedziałek Kcal:783/856 |
18.02.Wtorek Kcal:847/915 |
19.02.Środa Kcal:726/796 |
20.02. Czwartek Kcal:667/749 |
21.02. Piątek Kcal:682/754 |
Kapuśniak z kiełbasą 300ml. Makaron150g. Sos napoli z cieciorką Kompot śliwkowy 200ml. Banan 1 szt. Alergeny:1,3,6,7,9, |
Zupa ogórkowa 300ml. Gulasz w/p 120/150g. Kasza gryczana120/150g Surówka z buraków 80g. Kompot wiśniowy 200ml. Pomarańcza 1/4szt. Alergeny:1,3,6,7,9 |
Zupa pieczarkowa 300ml. Ryba smażona 100g. Ziemniaki 150/180g. Surówka z kapusty kiszonej 100g. Kompot truskawkowy 200ml. Alergeny:1,3,4,6,7,9 |
Zupa kalafiorowa 300ml Nuggetsy drobiowe 100g. Ryż z warzywami 120/150g Sos tzatziki 75ml. Napój owocowy 200ml. Jabłko 1 szt. Alergeny:1,6,7,9 |
Barszcz ukraiński 300ml. Kotlety ziemniaczano- serowe 2szt. Sos pieczarkowy 100ml Surówka z marchwi i ogórków 80g. Napój owocowy 200ml Alergeny:1,3,6,7,9, |
24.02.Poniedziałek Kcal:656/715 |
25.02. Wtorek Kcal:629/684 |
26.02.Środa Kcal:652/727 |
27.02.Czwartek Kcal:653/726 |
28.02. Piątek Kcal:683/79 |
Barszcz biały z kiełbasą 300ml. Leczo 180/200ml. Ryż 130/150g Kompot jabłko-czarna porzeczka 200ml. Mandarynka 1 szt. Alergeny:1,3,7,9, |
Zupa jarzynowa 300ml. Pierogi z mięsem 250/300g Surówka z warzyw mieszanych Kompot śliwowy 200ml. . Alergeny:1,3,7,9, |
Krupnik 300ml. Klops rybny piecz.100g. Sos koperkowy 75ml. Ziemniaki150/180g. Surówka z kapusty kiszonej Kompot wiśniowy 200ml Alergeny:1,3,4,7,9, |
Zupa pomidorowa 300ml Polędwica w/p piecz + sos pieczeniowy 80g/80ml. Ziemniaki150/180g. Buraczki zasmaż.100g. Kompot wieloowocowy 200ml. Mus owocowy 1szt. Alergeny:1,3,6,7,9 |
Zupa z soczewicy i pomidorów 300ml. Makaron z polewą serowo-truskawkową Lemoniada 200ml. Banan 1 szt. Alergeny:1,3,6,7,9 |
Wykaz alergenów w posiłkach znajduje się na stronie internetowej szkoły oraz na tablicy ogłoszeń w szatni.
Z przyczyn losowych jadłospis może zostać zmieniony.