W tym roku szkolnym, po raz drugi ,wszystkie grupy świetlicowe biorą udział w ogólnopolskim projekcie „Z ekologią na Ty”. Głównym celem tego projektu jest:
-doskonalenie umiejętności w zakresie rozumienia zależności pomiędzy składnikami środowiska przyrodniczego
-doskonalenie umiejętności samodzielnej eksploracji świata, rozwiązywania problemów i stosowania nabytych umiejętności w nowych sytuacjach życiowych
-kształtowanie umiejętności obserwacji faktów, zjawisk przyrodniczych, społecznych i gospodarczych, wykonywania eksperymentów i doświadczeń, a także formułowania wniosków i spostrzeżeń.
Udział w tym projekcie to uświadamianie dzieciom, jak wiele w zakresie ochrony środowiska zależy od nas samych a także realizacja wielu wyzwań ekologicznych.
Liczymy, że będzie to nie tylko nauka ale także świetna zabawa.Na bieżąco, przez cały rok szkolny będziemy relacjonować Państwu nasze działania.
Uczniowie klasy 3c wykonali rysunki przedstawiające pomysły, jak będzie wyglądać świat za 100 lat.
Uczniowie klasy 3c wykonali lapbooki o zagrożeniach ziemi.
Na naszej grządce pięknie kwitną kwiaty, to znak, że Wiosna na dobre już u nas zagościła.
Uczniowie klasy 2C wspólnie zrealizowali zadanie z Projektu „Z ekologią na ty” – moduł IV , zadanie 3. Eko przepisy-Klasowa książka kucharska.
Klasa 2a wykonała album o Kampinoskim Parku Narodowym. Dzieci pięknie zilustrowały wartości przyrodnicze Parku.
Uczniowie z klasy 1c wykonali prezentację o zwierzętach chronionych i zagrożonych wyginięciem.
Uczniowie z klasy 2b wykonali plakat, na którym hasłem przewodnim było Eko zdrowie.
Uczniowie z klasy 2a wspólnie przygotowali plakat o obiegu wody w przyrodzie.
W ramach projektu ekologicznego uczniowie 2b wykonali obraz zimy na dużym kartonie.
W ramach projektu realizowanego w świetlicy szkolnej „Z Ekologią na Ty” uczniowie klasy 2c tworzyli Eko Zwierzęta z tektury.
Uczniowie 2C biorą udział w projekcie „Z ekologią na Ty” . Wykonali własnoręcznie wiele pięknych ozdób świątecznych z ekologicznych materiałów i łańcuch z kolorowych papierów na klasową choinkę.
Klasa 1c stworzyła Regulamin młodego ekologa.
Uczniowie klasy 3a założyli pierwszą grządkę z cebulkami kwiatów wiosennych.
Dzieci z klasy 2a przygotowały wieloformatowe rysunki według własnego pomysłu. Dziewczynki narysowały otaczającą nas przyrodę, a chłopcy zasady segregacji odpadów.